Çevrimiçi pazarlamanın, daha geleneksel kanallara göre en belirgin avantajlarından birinin ÖLÇÜM olduğu bir sır değil. Veri yakalama, toplama, teslim etme ve analizdeki teknolojik gelişmeler, web sitesi ziyaretçisinin verilerinin kullanım şeklindeki değişimin katalizörü olmuştur. Teknik ve tasarım kararlarını vermek için hala önemli olsa da ziyaretçi davranışı, pazarlama ve satış kararlarını güçlendirmek için yaygın olarak kullanılmaktadır.
Gelişmiş web veri analizi yoluyla analiz platformu seçimi de dahil olmak üzere çok çeşitli web analitiği danışmanlık hizmetleri sunuyoruz. Deneyimli web analizi uzmanlarımız, toplanan verilerden doğru bilgileri toplamak için gereken deneyimi sağlar. Biz basit raporlardan çok verilerden daha fazla değer elde etmek için en iyi web sitelerinde yakın çalışıyoruz. Web analitiği hizmetleri, en iyi web analitiği platformlarında (Google Analytics, WebTrends, Omniture) çok yönlü yürütülür.
• Platform Seçimi - siteye / uygulamaya en uygun analitik paketini bulma
• Kurulum / Yapılandırma - izleme kodunun doğru şekilde yüklendiğinden ve doğru verilerin alındığından emin olmak için dahili personel ile birlikte çalışın
• Veri Doğrulama - verilerin bütünlüğünü belirleme, boşlukları belirleme, harici sistemlerle uyumluluk
• Atıf Modellemesi - kanalların katkısının uygun şekilde ölçülmesi, uygun nitelik ataması için web dışı kanalların modellenmesi
• Segmentasyon Analizi - farklı ziyaretçi setlerinin bir siteyle nasıl etkileşime girdiğini tanımlayın ve daha iyi segmentlere yönelik yöntemleri belirleyin
• Rapor Geliştirme - her müşterinin ihtiyaçlarına göre özel raporlar geliştirmek
• Analiz - tam hizmet analitiği, içgörü ve analiz sağlamak için ekibimizden yararlanma
• Web Analytics Eğitimi - dahili personelin web analytics'in en iyi uygulamalarını öğrenmesine yardımcı olun
0 Yorumlar