SEO

Search Engine Optimization

Sitenizin sizin için çalışmasını sağlıyoruz

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), daha yüksek arama motoru sıralamaları oluşturmak için bir web sitesinin tasarlanması, oluşturulması ve sürdürülmesi sürecidir. SEO girişimleri genellikle bir pazarlama çabası olarak başlarken, başarılı SEO önemli teknik uzmanlık gerektirir. Ek olarak, ücretli arama ağı reklamcılığı ve arama optimizasyonu arasındaki doğru denge, arama trafiğini en üst düzeye çıkarmak için çok önemlidir. Ücretli arama ve SEO deneyimimizle, sitenizin ihtiyaç duyduğu SEO desteğini sağlayabiliriz. En yüksek SEO etiğini koruyarak yalnızca kullanıcı ve arama motorlarının kalitesini ve ilgili içeriği sağlamak için tasarlanmış saydam SEO tekniklerini öneriyoruz. Yapılan değişikliklerin tümünün endeksleme ve sıralama üzerinde etkisi olması aylar hatta yıllar alabilir. Ek olarak, her site genellikle üstesinden gelinmesi gereken benzersiz bir dizi zorluğa sahiptir.

SEO Süreci


Her sitenin kendine özgü zorlukları olmasına rağmen, biz her SEO uygulamasına zaman içinde test edilmiş teknikler ve devam eden site iyileştirmeleri sağlayan bir test ölçüsü geliştirme yaklaşımı kullanıyoruz. Müşterilerimizin hedefleri SEO ve İnternet pazarlamasının en iyi uygulamalarıyla eşleştirir. Aşağıdakiler, SEO’ya üç (3) aşamalı yaklaşımımızı vurgulamaktadır.

Aşama 1: Mevcut Durum Değerlendirmesi

SEO Benchmark Raporu

Herhangi bir SEO girişimini başlatmadan önce, SEO ile ilgili bir dizi rapor oluşturulur. Bu raporlar, sitenin şu anda arama motorundaki varlığı, popülerliği ve belirli anahtar kelimelerdeki sıralaması bakımından nasıl performans gösterdiğini belirlemeye yardımcı olur. Ek olarak, trafik, gelir ve diğer önemli performans göstergeleri (KPI'lar) değerlendirilir. Bu verileri başlangıç noktası olarak kullanmak, önerilerin ve site değişikliklerinin etkinliğini ölçmek için kritiktir. Sitenin arama payını iyileştirme potansiyelini göstermek için mevcut site trafiğini ve rakip trafiğini karşılaştırmasını sağlar.

Stratejik SEO Değerlendirmesi

Etkili öneriler sunmak için kapsamlı bir SEO analizi yapılacaktır. Bu değerlendirme, bir web sitesinin indeksleme ve sıralama üzerinde etkisi olabilecek tüm unsurlara bakılır. Stratejik SEO değerlendirmesi tipik olarak şunları içerir:

Anahtar pazarlama, teknik ve tasarım ekipleriyle derinlemesine görüşmeler
Anahtar kelime / içerik analizi
Dahili bağlantı yapısı analizi
Harici bağlantı incelemesi
Rekabet Analizi
Grafik / tasarım analizi
Teknik Analiz
Site mimarisi incelemesi
Kıyaslama Raporu analizi
Mevcut / geçmiş SEO girişimleri
Ücretli arama performansı incelemesi

Bu değerlendirmenin sonucu, yararlanılabilecek site SEO unsurlarının ve iyileştirilmesi gereken unsurların net bir şekilde anlaşılmasıdır. Benchmark Raporu ile paralel olarak, bu analiz SEO Önerilerimizde ele alınan öncelikli SEO sorunlarının bir listesini ortaya çıkarmaktadır.

Aşama 2: SEO Tavsiyeleri

Stratejik SEO değerlendirmesine dayanarak öncelikli SEO önerileri kümesi oluşturulur. Öneriler genel bir SEO stratejisinin yanı sıra belirli SEO taktiklerini sağlamak için tasarlanmıştır. Bu SEO taktikleri serisi, stratejik SEO değerlendirmesi tarafından açığa çıkan her konuyu ele alır ve bu sorunları çözmek için adım adım talimatlar sunar. Öneriler tipik olarak mimariyi (endekslenebilirliği), içeriği ve dış faktörleri (sıralama) ele almaktadır. Bu taktiklere öncelik verilerek geliştirmelere giden en kısa yol bulunur. Tavsiyeler şunları içerir:

SEO’nun kazandırdıkları

Stratejik SEO değerlendirmesi sırasında genellikle bir sitede önemli bir etkiye sahip olabilecek, ancak sitede, şablonlarda veya ek kaynaklarda önemli değişiklikler gerektirmeyen değişiklikleri ortaya çıkarıyoruz. Biz bu değişiklikleri tanımlayacak ve maksimum fayda sağlamak için bunları en iyi şekilde nasıl uygulayacağınız konusunda talimatlar oluşturacağız.

Anahtar Kelime Hedefleri

Birden fazla harici veri kaynağından yararlanarak, mevcut dahili verileriniz ve kıyaslama raporunda belirtilen bilgilerinizi ve alakalı anahtar kelimelerdeki trafik ve rekabet düzeylerini değerlendiriyor ve hedeflenmesi gereken anahtar kelimeler için önerilerde bulunuyoruz. Anahtar kelimeler SEO başarısını değerlendirmek için izlenir ve etkili içerik üretmek için kullanılır.

Sayfa İçi Optimizasyon

Stratejik SEO değerlendirmesini bir rehber olarak kullanıyoruz, mevcut sayfalarda yapılan değişiklikler için özel öneriler sunuyoruz. Bu revizyonlar sayfa düzeni, içerik, bağlantı yapısı, HTML etiketleri, görüntü optimizasyonu, navigasyon ve daha fazlasını içerir. Sayfa içi revizyonlar, alakalı anahtar kelimelerdeki sıralamayı iyileştirmek için kritik öneme sahiptir. Bu revizyonların düzgün şekilde yürütülmesini sağlamak için bir sitenin içerik geliştiricileriyle yakın çalışıyoruz.

Varlık / İçerik Geliştirme

Mevcut içerik tarafından desteklenmeyen alakalı anahtar kelimeler için ek içerik eklemenin yolları önerilir. Biz bu yeni içerikleri ek ücretlendirme ile geliştirebiliriz.

Teknik Revizyonlar

Etkili olmayan arama motoru endeksleme ve sıralama genellikle arama motorlarının bir sitenin sayfalarını bulmasını ve görüntülemesini önleyen teknik engellerden kaynaklanır. Çoğu durumda, teknoloji ekipleri SEO üzerindeki etkiyi düşünmeden performans ve işlevsellik için siteler tasarlar. Genellikle arama motorlarının bir sitenin içeriğini dizinlerine eklemesini sağlamak ve genel anahtar kelime görünürlüğünü iyileştirmek için tasarlanmış yasal teknik öneriler sunabiliriz.

Sayfa Dışı Optimizasyon

Anahtar kelime sıralamasında önemli bir faktör, diğer sitelerin bir sitenin içeriğiyle nasıl bağlantı kurduğunu içerir. Kaliteli gelen bağlantılar, hedeflenen anahtar kelimelerdeki sıralama için önemlidir.  Dizin oluşturma önerileri sağlıyor ve bağlantı kurma için hedef siteleri tanımlıyoruz. Bir bağlantı kurma kampanyasını yönetebilir ve uygulayabiliriz; Tüm dizin başvurularının ele alınması, ayrıca link kurma için bir iletişim stratejisi geliştirilmesi ve yürütülmesi.

Aşama 3: Devam Eden SEO Yönetimi

SEO sadece bir kerelik düzeltmelerden ibaret değil, daha iyi indeksleme ve sıralama elde etmek için sürekli bir çabadır. Devamında gereken hizmetlerimiz şunları içerir:

Pazarın Yeniden Değerlendirilmesi ve Rekabetçi Fırsatlar

Biz yeni fırsatları keşfetmeye devam etmek ve sektörün zirvesinde olmanıza yardımcı olmak için içerik ve anahtar kelime fırsatları ve rakip değişiklikleri konusunda altı aylık bir check-in gerçekleştireceğiz.

İçerik Önerileri

SEO’yu en üst düzeye çıkarmak için geliştirilmesi gereken içerik alanları önereceğiz. Ek olarak, sizin adınıza içerik tasarlayabiliriz.

Geçici Öneriler

İlk çabaların sonuçları gelmeye başladığında, sürekli SEO önerileri yapıyoruz. Bu sonuç odaklı taktikler, önceki değişikliklerle elde edilen kazanımlardan yararlanır ya da test ve ölçüm için yeni SEO fikirleri oluşturur.

Raporlama / Analiz

Uygulanan SEO değişikliklerinin etkisini yakından izliyoruz. SEO'ya özgü raporlama araçlarından (indeksleme ve sıralama verileri) verileri çevrimiçi analitik verilerle birleştirerek kapsamlı bir aylık SEO raporu sunuyoruz. Bu rapor, rütbe, trafik ve gelir etkisi ve diğer kıyaslama karşılaştırmalarındaki kazanç / kayıpları tanımlamak için tasarlanmıştır. Rapora dahil edilen sonuçların yönetici özetidir, ayrıca herhangi bir kazancı değerlendirmek ve herhangi bir olumsuz eğilimi tersine çevirmek için tasarlanmış bir öneriler listesidir.

Link Edinimi ve Profil Yönetimi (Link Oluşturma)

Bağlantı kurma için üç aşamalı bir yaklaşım benimsiyoruz:

1. Kendi Kendine Analiz ve Rekabetçi Karşılaştırma

Bağlantı edinme ve profil yönetimi süreci, profilin Google’ın kurallarına uymayan bağlantılar içerip içermediğini belirlemek için mevcut bağlantı profilinin değerlendirilmesiyle başlar. Uyumlu olmayan herhangi bir bağlantı tespit edilirse ekibimiz doğrudan kaldırma veya Google’ın reddetme özelliğini kullanarak bu bağlantılar üzerinde anında işlem yapar. Üst bağlantı metni, üst bağlantı sayfaları ve bağlantı sitelerinin türleri gibi metrikler, mevcut ve potansiyel bağlantı fırsatlarını belirlemek amacıyla analiz edilir ve rekabetçi kümelerle karşılaştırılır.

2. Manuel Sosyal Yardım

Manuel erişim çabaları, site içeriğini tanıtan ve web yöneticileri ve blogcularla ilişkiler kuran, invaziv olmayan üç taktikten (doğrudan soru sormadan) oluşur. Bağlantısız sözler, rekabetçi eşleşme ve özel bağlantı kazanımları, bağlantılar elde etmek için kullanılan üç temel taktiktir, çünkü doğrudan bağlantı veya bağlantı metni istemek hem etkisiz hem de uyumlu değildir.

3. Varlık Yaratma ve Geliştirme

Varlık oluşturma ve promosyon için, hem bizim hem de müşterimizin tarafında - doğal olarak bağlantılar elde etmek için tasarlanan içerik, grafik, çoklu ortam vb. oluşturmak için çeşitli ekiplerden yararlanılır. Varlıkların dağıtımı ve tanıtımı, kitle izleyicilerinden bağlantılar ve sosyal paylaşımlar elde etmek için tasarlanmıştır ve genellikle bu vizyonu elde etmek için müşteri tarafında pazarlama, halkla ilişkiler ve sosyal ekiplere güveniriz.

SEO Eğitimi

İsteğe bağlı olarak pazarlama, metin yazarlığı ve teknoloji ekipleri için eğitim programları sağlayabiliriz. CIFTCİ.XYZ ayrıca üst düzey karar vericiler için üst düzey içgörü ve etki analizi sağlamak için üst düzey eğitim sunar.


0 Yorumlar